راه‌های ارتباط با ما

ارتباط گرفتن با شما از نظر ما یعنی شروع یک دوستی پایدار و همکاری طولانی مدت توأم با لذت و اعتماد!

با ما در ارتباط باشید

سوالات متداول

آیا داشتن خط تلفن برای دریافت اینترنت فیبر نوری ضروری است؟

خیر، الزامی نیست. مهم اینه در منطقه تحت پوشش فیبر نوری باشید. بقیه رو بسپارید به ما!

آیا هزینه فیبر کشی در بیرون ساختمان به عهده مشترک است؟

خیر، رسوندن زیرساخت تا نزدیک محل مشترک بر عهده ما هست و هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمیشه.

امکان ارتقا یا کاهش سرویس وجود دارد؟

بله، در هر زمانی میتونید درخواست کنید سرویستون تغییر کنه.

آیا سرعت اینترنت بستگی به لوکیشن و آدرس دارد؟

بر خلاف سیم مسی، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های فیبر نوری مهم نبودن فاصله کاربر از مرکز مخابراتی یا تجهیزات OLT هستش. در واقع تفاوتی وجود نداره بین مشترکی که 100 متر فاصله داره، با مشترکی که چند کیلومتر فاصله داره.

برای دریافت اینترنت فیبر نوری از مودم ADSL میتونم استفاده کنم؟

خیر. مودم‌های قدیمی ورودی فیبر نوری ندارن و حتما باید از ONT های تایید شده استفاده کنید. تو این صفحه میتونید مدل‌های موجود رو ببینید

نیازمندی فنی دریافت سیپ ترانک چیست؟

بستگی به تعداد کاربران استفاده کننده داره؛ در حالت عادی به یک سرور قدرتمند، شبکه پسیو داخلی و دستگاه IP PHONE نیاز هست. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.